Efterlängtade helg...

Dålig på att blogga, men har tappat glädjen och orken + att jag inte hinner. Har faktist inte suttit så mycket vid datorn dom senaste dagarna. Vet inte vad ni tycker men det är ju en tråkig blogg om man säger så, men kan vara skönt att skriva av sig ibland.
Nu är det äntligen helg iallafall. Hade prov idag men lär inte lyckas på det, jävla samhälle! Och nu när man tänker på det så har jag lite ångest över matte b också... Aja får se hur jag gör men inte mycket tid kvar nu.
Efter provet så åkte jag och några andra tjejer i klassen iväg och jobba med ett grupparbete, hoppas det blir bra.
Nu ska jag lägga mig i sängen, har ont i magen och kroppen känns inte så bra. Hoppas jag inte blir sjuk nu. Stod ute och fota och filma utan jacka, bra där!
Men här ska ni få lite bilder!





Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0