fy fan vad jag är dålig

Mm riktigt jävla kass. Finns det något som går bra för mig? Skulle inte tro det. Just nu orkar jag fan inget, vill bara låsa in mig på mitt rum.
Vi mötte ju Eslöv idag, och det var så jävla nära! Blev en förlust 28-29 och nu vet jag vad Malin tänker. Men åhhh vi hade det ju! Aja, kan bara säga att Eslöv är jävligt bra och har bra spelförståelse. Fast tycker det är lite surt, vi gjorde mål precis innan slutsignalen men målet blev bortdömt vilket jag inte kan förså eftersom bollen var i mål och nudda nät när signalen gick men nä tyckte inte domarna. Så okej i pappret står det 28-29 men i våra huvuden är det 29-29! Jaja vafan nog om det.
Jag har fått huvudvärk igen och hade det även under matchen. Fattar inte vad det är. Får vila mycket antar jag.
Imorgon drar förhoppningsvis jag o mamma till Malmö så upp tidigt, jadå!




Puss

Kommentarer
Postat av: hannah

om det är samma sak jag hade så akta dig fan elli, träna inte! du anar inte vad som väntar dig :P ta de lungt om du är sjuuuk!!!!

2011-01-08 @ 01:57:12
URL: http://ihny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0