Handbolls VM är över!

Ja, nu är det tyvärr över. Handbolls VM i Sverige, mäktigt. Synd att vi inte lyckades plocka hem bronset men fjärde bäst i världen är väl också helt okej. Spanien var för starka. Finalen spelades mellan Frankrike och Danmark vilket jag hade tippat på och jag tippade även att Frankrike skulle vinna och ja även där fick jag rätt. Visste egentligen inte vem jag skulle hålla på men lite på Danmark men kände att Frankrike spelade bättre handboll. Frankrike är helt enkelt bäst! Hur många guld har inte dom egentligen!? Grymt!

Så denna dagen har jag bara legat framför tvn och kollat bronsmatchen och finalen! Härlig söndag!


Jonas Källman


Kim Ekdahl Du Rietz



Nicola Karabatić, en av världens bästa handbollsspelare!


Nicola och Kim Andersson




Nu kom pappa hem med kinamat, Mm


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0