hej hej hej och hej

Dagen idag har varit bra. Skolan har rullat på som vanligt och provet gick heelt okej. Efter skolan så träna jag i typ en timme med Malin och det gick hur bra som. Sprang lite intervaller på löpbandet och i uppförsbacke, hoppa rep och massa andra övningar. Kul!
Snart ska jag iväg på träning igen i två timmar så missar Sverige - Poland. Attans! Hoppas dom vinner iaf!

Måste bara säga att det är jävligt synd att jag inte kan lägga upp videosar för har en video på pappa när han snarkar med datorn på magen haha ser så roligt ut! Det får bli en annan gång :)

Men här kommer lite bilder på min dag!






Haha söt du är när du sover!


Puss på er!


Kommentarer
Postat av: hannah

haha, den videon vill jag se på bossää

2011-01-20 @ 22:25:25
URL: http://ihny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0