Helt okej onsdag!

Har knappt varit i skolan idag. Var på körskolan imorse och det gick skiiit dåligt. Innan det så fick jag ett sms av en glad malin som har fått sitt körkort nu så hon kom och hämtade mig i stan sen drog vi till Mc donalds i staffanstorp och käka hihi. Sen körde vi till skolan och sitter där i en kvart typ och diskuterar. Vad händer med vår klass? Lite mer positivt nu sista terminen? Var lite glada :)
Iaf sen körde Malin oss hem till Kävlinge, nice dag asså! Duktig molle! :D

Lite bilder:



Jag idag


En lycklig Malin! Har en video men vetifan hur man fixar så man kan lägga upp videosar här....




Nu ska jag ner och göra mat sen blir det en timmes bilresa, match mot vinslöv! Bara att börja tagga nu då! Men är tröööött! Nä ryck upp dig för fan! KÖTTA!

Ha det bra!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0