Lite gladare är jag allt

Mamma håller på att rota i hennes garderob och såklart springer jag in och "hjälper" henne lite. Hon har hittat massa gammla skor som jag nog kommer använda (om jag får på mig dom vill säga). Kängor och stövlar, ja allt! Hon hittade precis ett par skitcoola bruna stövlar! Jag dör. Det är storlek 39 och jag har ju typ storlek 41 :( Kan ta på mig en tunn strumpa och sen töja ut dom lite haha fast satan vad ont det kommer göra. Nu ska hon rota fram en gammal mockajacka. Om den är snygg och om den passar så ska jag sy om den lite, typ lämna in någonstans för den ska tydligen vara lång. Men guuud vad jag tycker om gammla saker hiih men lite surt att stövlarna inte passar så bra :(  Ska nog ta lite bilder sen så ni kan får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0