Man mår bra när man tränar!

Nu sätter skolan igång igen, och sista terminen väntar. Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. Många känslor.
Det var inte så farligt att vakna upp imorse. Solen sken och jag fick äntligen få träffa mina goa klasskamrater, fast sakna dock några! Innan skolan var jag på körskolan. Övade på att backa in i parkeringsrutor och att vända. Mycket med att backa nu, men det gick helt okej, är fortfarande inte riktigt nöjd. Sen skulle jag ta bussen från botulfs men dom bygger tydligen om så bussen går inte där längre så jag gick runt där som en idiot och leta och jag hitta aldrig bussjäveln så jag fick gå till stationen och ta den därifrån, hehe duktig ellinor.
Helt okej dag i skolan, hade dom segaste ämnena av alla sega ämnen. Dom tar död på mig! Blev dock inte mycket gjort men vafan det är första dagen och då får man lov att chilla.
Nu har jag precis kommit hem från träning. Fy fan vad jag älskar att träna. Man mår så jävla bra + att man blir såå mycket gladare av det. Visst jag tänker alltid innan en träning, nää fan vill inte, orkar inte, kan inte. Man vill bara hem och lägga sig i sängen, men sen när man väl står på planen, då känns det så satans bra! Och känslan efter en träning, gööööttt! Då vet man att man har gjort något bra!

Haha nock om det, fan vad tråkigt för er att läsa. Men ibland måste jag skriva av mig lite. Nu är det dags för att hoppa in i duschen sedan sova. Imorgon börjar vi tidigt! Natti natti!


Träning, jadå!




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0