Ont i kroppen

Hej på er. Hoppas allt är bra. Själv mår jag sisådär. Har ont i kroppen, får huvudvärk i mellan åt och blir yr. Känner att jag måste vila idag. Egentligen skulle jag till Molle och hjälpa henne men nää det sket sig. Ah måste bli frisk. Har två matcher också som jag bara skaskaska spela, så längesen nu. 
Och fyyy vad jag längtar till Bulgarien och fyy vad jag inte längtar till skolan. Känner att denna terminen kommer bli stressig. Man ska kämpa för att klara ett ämne, man ska bli klar med projektarbetet och allt + att jag och johanna kommer ju åka bort och missa lite i skolan. Har lite ångest asså. Men jag vill iväg, bort och bara ta det lugnt ett tag, fast svider i plånkan ju :(  mööög! 
Jaja ska lägga mig i sängen och vila resten av dagen, det behövs!
Ni får ha det så bra!





Haha bild sen cypern. Jag hade precis vaknat och fick inte på mig mitt linne haha!
Men guuud vad jag vill tillbaka till värmen!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0