Tisdag

halloo! Jag har haft en bra dag idag. Vaknade pigg och glad och skolan har gått bra idag. Kom nästan precis hem och nu är jag verkligen jättetrött, vill bara lägga mig i sängen och sova men hinner inte, ska snart iväg på träning.
Imorgon har jag körskola 11.15 och vet fortfarande inte om jag ska hoppa över första lektionen. Tycker det är onödigt att komma till skolan snabbt sen vidare igen, eller när börjar vi skolan? Jag vet att vi har samhäll och faaan får inte missa det annars sätter hon ju ett ib på en. Jaja jag får se hur jag gör, antagligen sticker jag till skolan först sen får jag väll äta i stan.

Nu ska jag lägga mig på soffan och chilla :) höhö


Ha det bra!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0