Toppenhelg

Jag har haft en riktigt bra helg. I fredags spelade vi match ju. Okej vi förlorade men jag lyckades få in 8 mål och det är jag nöjd över. Igår var det en slappe dag, gjorde inte ett skit men sen på kvällen drog jag, johanna och malin först till viggos sen drog vi vidare till slagt! Riktigt roligt, men det var över mycket folk och jag som har klaustrofobi. Fy fan vad jag inte tycker om att stå i kö när alla trycker på en och sånt, får panik. Efter slagt kom min bror och hämtade mig och sabina sen drog alla vi till Mc donalds och käka. Kom hem väldigt sent, la mig vid halv 6 ungefär så nu är man ganska seg. Men tack brudar för en rolig kväll i Malmö!
Idag blir det sängen hela dagen kan jag tänka mig. Sen ikväll spelar ju Sverige igen, wiho kom igen nu!

Bilder:



På viggos






Slagt! Knappen & Hakim, kingar! ;D

Trötta pågar på Mc donalds!


I morse någon gång.


Jag har så många videosar. Skulle lagt upp en här men jag vet fortfarande inte hur man gör! Hjälp mig snälla!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0