trött på allt!

Pappa brukar säga till mig "du kan bara du vill". Men problemet är att jag vill så lite, så jag kan inte. Men nu vill jag och har bestämt mig för att skärpa mig sista terminen och plugga så jag klarar allt (synd bara att jag inte kom på det tidigare). Men nu ser det inte ljust ut i samhälle. Hon tror inte på en och hon hjälper inte en. Det är ju hennes uppgift att se till att alla klarar ämnen. Blir så arg! Och nu fick jag reda på att man måste ha matte b för att kunna läsa vidare, jävla skit! Jag får antagligen ta igen det sen men det lär inte bli roligt.
Det ända som muntrar upp en nu är handbollen, är glad på träningarna och glömmer bort allt annat.

Kom precis hem från skolan. Hade ett ämne idag, skönt men tråkigt. Nu ska jag plugga religion, för jag VILL klara det! Har dock inte mycket ork men det skiter jag i nu!
Ha det gött!


Tur att jag har en snäll bror som lagar min klädstång. Den trilla nämligen på mig imorse!

Rätt så fin ändå!


Senare ska jag till körskolan sen till friskis!

Ha en bra onsdag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0