Varför ska pengar ställa till sånna problem?

Fan att pengar är så viktigt :(  Om man inte har en krona så kommer man inte en meter... Allt skulle fan varit gratis (höhö) mycket lättare då ju ;)
Nä jag tror jag vet mitt löfte.. som kommer hålla i ett halvår kanske? Men iaf, jag ska fan sluta köpa en massa kläder och spara till studenten. HÖR NI?! Jag behöver pengarna. Massa resor och bal (kanske) och själva studenten kostar ju en massa! Sen måste man ju bara skaffa jobb och då ska jag handla kläder igen haha! + att varje gång jag får mitt studiebidrag så ska jag sätta över 500 kr. hoppas detta går nu, hoppas hoppas hoppas!!!!!!
Öhm tror ni jag kommer klara det?


Föresten är inte dessa bikinisarna snygga??



Ge mig det med!  Buhuu vill vara rik :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0