Åhus beachhandboll

Åh, längtar redan till Åhus 2012! Så jävla kul det är. Bara kötta kötta kötta. Dock så tar det som fan på kroppen så nu är jag så jävla trött. Blev en fläskläpp rikare också haha (som vanligt?).
Idag spela vi bra men dock så kunde vi spelat bättre sista matchen. Fast på ett sätt är jag glad att vi åkte ut för hade aldrig velat spela i det jävla ösregnet!!!

Orkar inte skriva mer utan ni får lite dåliga bilder från min iphone. Kommer säkert upp massa på facebook!



Shoppar träningströja

Nä men jag var ju inte alls skitig?

johanna

Match


skitt

Ljubomir Vranjes gömmer sig under parasollet



Ljubomir Vranjes eller köttbullen kanske man ska säga.

Herrar elit!


På g hem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0