En trött ellinor vill sova

go´kväll!
Jag är riktigt riktigt trött nu. Efter mycket om och men så åkte jag och mina favoriter sabina och johanna till barsebäckshamn för att sola och bada. Hann inte vara där så länge eftersom vi har en träning att planera in. Jag gillar att springa nu på sommaren även fast det är jobbigt (skön känsla efter) men idag var det bara piss och pest. Jag har aldrig haft så ont i mina ben i hela mitt liv. Vi hade en lugn uppvärmning i skogen och kände inte ett skit. Sen skulle vi maxa intervaller och dem två första stegen jag tar så "smäller" det till i båda låren. Trodde först att det var kramp så jag försöker stretcha men hjälper icke. Men jag bet ihop och fortsatte, och då bet jag ihop jävligt hårt! Nästa gång vi körde intervaller så höll jag på att dö så ont det gjorde. Antagligen har jag sträckt mig för jag var inte ordentligt uppvärmd när vi började maxa. Typ grät när jag kom hem.
Så nu blir det antagligen vila för mig, men åhus ska jag spela och det är en sak som är säker!

Har smörjt in det med tigerbalsam så nu kan jag gå bättre. Tack gode gud för att tigerbalsam finns!!

Imorgon åker jag till stranden igen :)


Åhus 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0