Härlig dag med härligt sällskap

Hej!

Tänkte bara berätta att idag har varit en riktigt mysig dag. Träffade min efterlängtade vän josefin. Hon kom och hämtade mig här hemma sen körde vi vidare mot lomma. Sol och bad är aldrig fel. Sen körde vi till lund och in till max och åt sen vidare hem.
Efter det cyklade jag till träningen. Eller ja jag tränade inte. Satt och kolla i två timmar, no life! Har ju fortfarande ont i låret...

Imorgon ska jag upp tidigt. Ska till min jobbcoach och gå igenom mitt cv. Hoppas det är helt okej iallafall. Dem blir liksom aldrig nöjda. Ska ändra heeeela tiden.

Fick hem min bikini idag. Överdelen bra men underdelen asså haha!! Det är fan bara en tygbit där fram! Herregud. Kul att man inte kan lämna tillbaka bikinis så den får ligga i min låda här hemma så ska jag se om jag kan hitta en annan underdel. Allt passar ju till svart så nog inga problem.

Nu väntar duschen sen sängen.

Ha det fint!


Josefin och Jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0