Min dag

Hej!
kl 10 imorse skulle jag vara hos min jobbcoach i Lund. Snacka om mitt cv och gjorde ändringar. Efter det skulle jag ta tåget hem som jag planerat men ístället för att stå i 30 minuter och vänta på tåget så tänkte jag att jag kunde gå till h&m i stan. Påvägen dit träffade jag Josefin så vi tog bilen och körde till nova istället. Efter det vid 16 träffade jag en gammal barndomsvän, Jessica. Riktigt rolig. Vi träffas bara annars hos mina kusiner. Hon fråga mig om jag ville spela en volleybolltunering i teckomatorp på lördag med hon och min kusin och några andra. Lite sugen blev jag haha. Älskar volleyboll!

Nu ska jag duscha sen fotboll!!!!!! HEJA SVERIGE!!


Jag och jessica


Nu håller jag fan tummarna! Kom igen nu för fan. Sätt bollarna i målet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0