BF3A!

Här kommer ett bildhav på klassen under dessa tre åren.
Många minnen

Chilla på rasterna

tog fram telefonen då & då och tog fina bilder

tog bort skiten mellan tänderna

lukta på håret

Vi satt på gräsmattan och myste

Njöt av rasterna

Johanna blev blond eller nästan

Vi åkte rullor på idrotten

Vi fota inne på toan

Världens bästa ämne, idrott!

Vi hade matte

Vi hade mycket kramkalas

Användarnamn och lösenord


Vi spelade kubb i ettan

skolavslutning och jag ser väldigt glad ut

Skolan började igen och vi är sååå taggade

Johanna också

Jag var nog den enda som var taggad

Vi byggde torn

Lite bättre

Vi hade skapande

Vi åt väldigt mycket mat

Robbe åt inte lika mycket och krympte

Malin fick en påse över huvudet

Många skratt på golvet

tittut

Fin

Johanna skada fingret eller fingrarna

Vi bowlade

Robbe förlorade och blev ledsen

Jag och Malin väntade på någon

Malin arbetade flitigt

Vi tågade ut från klassrummet

Påväg hem från en jobbig skoldag

Innan fotografering

Samma här

Taggade

Vi hade naturkunskap och luktade på löv

Hasije är alltid glad

Robbe med

Malin blev en pöjk

Hasije lika så

Robbe blev en tös

Vi ritade familjen svampbob

Vi hade massage

Kalla dagar

Hängde i matsalen

Hade kul i 12an

Shoppade efter skolan

Fick en ny klasskompis, popcornkvinnan

Naturkunskap och dagen innan min olycka

Var ute i det fina vädret

Dingla med benen genom fönstret

Slappa på borden

Gjorde stolar

Var på utflykt

Var i Lomma

Hannah fyllde 18

Johanna fyllde 18

Ute i naturen

Samarbets-dag

Vilse i skogen

Konstiga bilder

Fina bilder

Koncentrerade på lektionen

En blond Hasije

Hej på dej johanna

Rebecka var flitig

Drack ofta ramlösa

Bussen påväg hem

En shopping runda efter skolan

Ett vackert ansikte

Gungade på lektion

Lek lek lek

Vi var alltid vänner (för det mesta)

En söt sandra i bussen

Träffade blondinbella

Seg lektion

Väldigt koncentrerade

Fin teckning

En höstdag

Prova på experiment

i väntan på bussen

Kasta löv

Mer experiment

Hade teckenspråk

Lyssna mycket på musik

Malin gav oss flera skratt (med henne såklart)

Dem ville fly från lektionen

Kollar tv i danmark

sitter på spårvagnen

Vindruvor under läppen

Stod på händer

Hasije och Maj sjöng väldigt fint, VARJE GÅNG!

Som sagt malin gav oss många skratt

Innan vi skulle upp på scen. Oliver fick vara med på ett hörn

Älska samhäll. Arbetade flitigt

Roberto och Johanna hade gräskrig

Slutade oavgjort

Som sagt, många skratt

Mös med lärarens hund

Världens bästa klass!

Har så många fler bilder, men jag hoppas ni förstår hur mycket jag kommer sakna er framöver!

Och nu hänger denna bilden bredvid min säng





Vill tacka er som fan för dessa tre åren. Ni är bäst! Lev livet nu

<3







Kommentarer
Postat av: hannis

awww vilka bilder du hittat, fan vad jag saknar skiten redan... bf3a<3

2011-06-15 @ 16:50:00
URL: http://ihny.blogg.se/
Postat av: M

åååh, fy vad roliga bilder du hittat, SAKNAR!!!!!! :'(

2011-06-15 @ 17:52:54
URL: http://soulsong.blogg.se/
Postat av: molle

tårar. ÄLSKAR ER OCH KOMMER SAKNA ER SOM FAN BF3A <3

2011-06-15 @ 22:05:04
URL: http://malinga.blogg.se/
Postat av: Hazze

ååå jag skanar er med börja gråta oich skratta när jag titta på bilderna BF3A <3

2011-06-17 @ 10:27:04
URL: http://thesingingpoetry.blogg.se/
Postat av: Roberto

haha blev ganska rörd av att se dessa gamla bilder! Och det är inte varje dag man får träffa er liksom, vilket är tråkigt! Fina bilder, saknar er alla <3

2012-09-27 @ 10:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0