Känner mig duktig

Hej kära vänner. Hoppas allt är bra. Jag kunde känna mig lite lite bättre. Känner mig smått krasslig. Ont i halsen och nyser 20 gånger om dagen + mina ögon kliar som in i. Men det blir nog bättre snart :)

Denna veckan har jag gjort en massa nytta. Städat rummet, tvättat, varit på banken ja en massa. Känner mig duktig. 

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen. Ska på möte på måndag och få mer information. Och har även fått en jobbcoach som ska ringa och boka tid med mig. Spännande men lite läskigt. Dem gav ett tips om att jobba i en butik i danmark. Tydligen jobbar man mindre och tjänar mer där. Så nu står det i min handlingplan att jag vill ha jobb i danmark, lääskigt! Jag förstår verkligen danska ju, men man lär sig väl :)

Ikväll ska jag till Malmö med barcelona gänget (handbollstöserna) och äta middag på någon restaurang. Mysigt. Efter middagen ska alla ut och dansa, men alla mina pengar gick till tegners under studentveckan så jag får nog hoppa över det. Men det ska bli kul :)

Ha en bra dag!


Vill till lomma och steka!! Var är solen?  Sabina får vara med på bild

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0