Livet är som en vacker såpbubbla

Hej finingar!
Hade en grym kväll igår. Själva dagen började i skolan. Sista gången man var på vipan, fast det vet man ju aldrig. Fick betygen och sa hej då sen tog vi bussen till stan och åt kinabox. Efter det hem och fixa sig till ninas student. Bjöds på massa god mat. Och kvällen avslutades på Tegners. Grymt!  Kom hem vid halv 5 imorse och typ 500 kr fattigare. Vad hände?
Aja skit samma, hade skoj så!

Och annars då? Jo nu börjar ju livet. Alla studenter är slut och dags att sätta fart. Ångest. Vad ska jag göra? Måste hitta på något. Jag börjar mitt liv med att åka till ullared med mamma på måndag, alltid något.

Nu ska jag ner och äta, magen kurrar sen duscha. Fick en halv flaska cider över mig igår, tack robbe(?). Annars vet jag inte vad som händer idag. Antagligen ta det lugnt och sova haha.
Ha det bra med er.


Farmor jag vill vara som du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0