Lommis

Hajsan po er.
Idag åkte jag in till lund tidigt. Skulle till en jobbcoach kl 9. Snacka lite om vad jag ville göra och hon gav mig många tips om cv så imorgon ska jag sätta mig ner och skriva.
Efter det så åkte jag och några folk från klassen till lomma och sola och bada. Riktigt härligt väder. Lite kallt i vattnet men det ska ju svalka så. Har bränt mig i ansiktet med så svider som fän.

Imorgon ska jag till af kl 9 och få information om poolia. yeeeey, kul...
Sen om jag har fått studiebidraget så ska jag klicka hem kläder. Iallafall en bikini, måste ha en ny, måste, måste, måste!

En sista sak..
Grattis till världens bästa molle som fyller hela 19 år! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack världens bästa lollis! <3

2011-06-29 @ 22:02:30
URL: http://malinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0