Midsommar 2011

Nu tänkte jag berätta lite om hur min midsommar såg ut. Jag och min bror drog ju hem en massa folk hit, nästan föör många haha men det var kul. Vi åt, sjöng snapsvisor, dansade, spelade kubb, hoppa säck ja allt sånt.
Underbar midsommar med trevligt folk. Fast i slutet av kvällen/natten så var inte jag på så bra humör.

Det är iallafall sista gången jag tar hem så mycket folk hit. Dagen efter är inte så rolig. Har aldrig blitt så äcklad i hela mitt liv. Jag menar vem fan slänger snus i stekpannan? Fy fan. Hoppas fan inte man gör så hemma bara. Fast klart det är sånt man får räkna med.

Jaja men här är bilder på firandet :)













så ja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0