Redan taggad!!

Hola! Vaknade halv 10 imorse när telefonen ringde. Jahapp, då har man fått en tandläkartid redan imorgon kl 9. Kan inte bli bättre haha.
Igår kom sabina hem till mig. Vi letade snapsvisor till midsommar, haha guuud så kul det kommer bli. Allt, eller det mesta är klart nu inför midsommar, kanske lite till som ska fixas. Vet dock inte hur vi ska få plats i vårt lilla lilla uterum men det ska vi väl kunna lösa. Nu är jag rejält taggad!

Idag åker jag och Malin till center syd. Hon plockar upp mig på vägen. Kuuul! Sen ikväll blir det träning för hela slanten, örk känner att jag har lite ont i halsen men jag kör ändå.

Ha det fint kära vänner!


Åker mer än gärna utomlands i sommar. Detta vädret är inget att hurra för, jag vill ha sol nu! Och gärna sol till midsommar! Snälla gud...


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0