soligt värre

hej hopp.
Härligt väder, eller hur! Har legat ute och solat eller ja inte så mycket. Vakna halv 12.. hade svårt för att somna igår. Nu har jag typ precis tränat. Dööööd just nu. Sitter i soffan och kränger godis. Tycker jag är värd det nu hehe.

Imorgon ska jag in till lund. Jobbcoach. Så ska sitta och snacka med en tant. Efter det drar jag och några tjejer från klassen (ja jag skriver fortfarande klass för vi har alltid varit det och kommer alltid att vara det) till lomma och solar och badar :)   Äntligen!! Så slipper jag gå runt här hemma och tråka :)

Nu ska jag sätta på Paradise hotel och kränga gottis! Yeeah!

Ha de!


vill till prag igen, vill resa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0