Sveriges dag!

Hej hopp. Idag är det måndag och nationaldagen. Inte för att jag bryr mig så mycket men dem som jobbar tycker nog det är skönt att vara lite ledig.
Jag pallar inte lägga upp bilderna på studenten men tror ni har sett dem flesta på facebook redan.
Tänkte berätta om min helg. Har ju spelat ov beachhandboll hela helgen. Tre långa dagar så nu är jag ganska sliten. Och träningsvärken känns nu kan jag säga. Första dagen började väl kanske inte så bra eftersom jag försov mig. Eller jag kan inte säga att jag försov mig för jag visste ärligt talat inte om att vi skulle spela ov beach denna helgen. Så ja jag sov som en stock och så hörde jag att mobilen ringde. Så alla stod väl och vänta på samlingen så kom inte jag haha. Lyckat! Men det har varit jäkligt roligt att spela. Lite blåmärken och rivsår här och där. Fast det var inte som förra året då jag fick två feta blåmärken på knäna + ett svart finger.


Brände dock hårbotten rejält. Ett tips, smörj hårbotten eller använd en keppa när ni är ute. Fy fan vad ont jag hade!!!

Två trötta tjejoor. Haha dör!


Nu har jag precis kommit hem från Nova med mamma. Har köpt en massa studentpresenter och jag kom hem med ett par blåa shorts och en långklänning. Nöjd och glad!


Jag idag...


Ha det super!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0