Tisdag

Tjolahopp. Vaknade halv 12 idag. Helt galet. Hatar att sova bort dagarna fast det är skönt. Håller på att skriva in mig på arbetsförmedlingen och tänkte städa mitt rum snart. Det behövs kan jag säga. Kläder överallt!
Ikväll börjar vår träning igen. Har haft uppehåll i typ två månader nu pga. alla dessa studenter. Så nu börjar vi träna, sen v. 29 har vi uppehåll igen. Jag kommer verkligen dö och imorse när jag vakna kände jag hur min hals värkte. Inte bra men får köra ändå.

Nä, nu måste jag sätta igång och städa.

Föresten nu vill jag åka till dalby stenbrott eller till lomma och fota!!!! På söndag kanske. Vem vill med?




Puss

Kommentarer
Postat av: molle

molle är på!! BADA!

2011-06-14 @ 18:09:35
URL: http://malinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0