då var det måndag imorgon igen

Usch vad helgen har gått snabbt. Har ju knappt hunnit göra något. Okej nu ska jag inte ta i. Igår var jag på kalas sen åkte jag och lina hem till mig, träffa johanna och sabina och kolla melodifestivalen sen stack vi till högalid och chillkröka eller vad man ska kalla det hah. Satt mest och snacka skit. Idag har jag bara tagit det lugnt. Fixat naglarna och noppat ögonbrynen så nu är dom fina igen hah. Efter det stack vi på kalas igen till min kusin som fyllde 20 i veckan. Kul att få se bådas lägenheter.
Nu sitter jag här med ansiktsmask som svider saaatan, sen ska jag göra mig redo för sängen men först kolla sista avsnittet av solsidan. Kommer sakna det som fän!
Upp 6.30 imorgon för apu, wiho!

Har fått höra att jag är dålig på att fota med min systemkamera och jag håller med om det. Fasiken, det var nästan månader sedan jag var ute och fota. Dåligt av mig!


ansiktsmask är nice!


Ge mig sommar


Höres!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0