En bra lördag

Spela ju match innan idag mot drott. Vi vann med 19-23 och nu är ju helt slut i kroppen. Fick några smällar idag och tummen gör fortfarande ont sen veckans träning. Har fått blåmärke på rumpan så det ser ut som en tutte och blåmärke på ryggen. Haha men fan vad roligt det var att spela idag. Jag får vara nöjd med min insats.
När jag kom hem fick jag slänga i mig mat sen vidare till ikea. Hitta lite saker till rummet men dock inget intressant. Såklart köpte jag mina ikea choklad, dör så goda!
Nu ska jag bara ta det lugnt och kolla tv. Min hals är inte okej, mitt huvud är inte okej och näsan bara rinner nu. Barnen smittar mig :(

 
En gammal bild på mig, saknar den tiden!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0