Hemma från apun

Idag var ju första dagen på apun. Jag var inte jättenervös men det var något som inte stämde haha. Var nog bara rädd för att göra bort mig. Allt gick faktiskt bra och det var jätteskoj. I slutet blev man lite trött + att alla som går i 6an kan allt så man stod mest och kolla och peppa haha. Men det känns som att detta kommer bli jävligt bra. Detta är verkligen jag. Trivs i mina idrottskläder också ;)
När jag gick i 6an så hade vi en basketturnering. Alla 6or på skolan mötte varandra och den klass som vann fick möta den bästa klassen från dem andra skolorna. Och då vann vår klass och vi fick spela mot dem andra skolorna. Glömmer aldrig så roligt det var haha. Och imorgon är det den basketturneringen igen och jag ska typ ha hand om killarna. Gud kommer bli skitkul! Tänk så träffar jag min gamla idrottslärare. Lite nervöst.
På onsdag ska jag hålla min första idrottslektion. Jag har inte fått välja själv utan han har planerat allt haha. Jag ska hålla i handboll för 5or och 6or. Spännande!

Nu ska jag vila i soffan sen ikväll blir det träning! Bra start på veckan :)

 
Johanna och jag som småttingar :)


Ha en bra dag!
Puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

så söta vi är ! :)

2011-03-07 @ 19:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0