Mycket fix

Hinner antagligen inte ut i det fina vädret idag. Håller fortfarande på med rummet. Har kastat ut min tv nu och snart åker mitt skrivbord ut också. Jag har fått en bra idé liksom. Där tvn stod ska jag ha en byrå så ska lägga över kläder i den. Och dem hyllerna som blir tomma ska jag sätta mina skor så jag slipper höra mammas tjat om att mina skor tar plats och bla bla bla. Hur som helst sen där skrivbordet stod ska jag ha min klädstång så nu får jag mycket mycket mer plats. Fy fan vad bra detta kommer bli!
Bilder kommer sen :)


Och nu när jag rensar bland mina kläder så saknar jag att klä upp mig till fest, var typ tusen år sedan nu :/  typiskt! Nu får det bli bra.



Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging!

2011-03-21 @ 20:39:37
URL: http://angiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0