Något bra i det dåliga

Jag tror att barnen har smittat mig. Har fortfarande ont i halsen och näsan rinner och rinner. Och kommer ni ihåg mina lövörhängen som jag köpte för någon vecka sen från Gina? Har inte använt dom och nu är dom helt borta. Hittar inte dom någonstans. Typiskt! Men något bra i det dåliga är att jag har fått hem smycken och nu har jag fått mer plats på rummet, skönt!


ear cuff från style by tyra


armband från style by tyra


Läppglans som gör läpparna större. Det var billigt så var tvungen att prova så köpte det också. Från style by tyra


Bilder på rummet:






ser ni så mycket plats jag har fått, jag kan äntligen röra mig! ut med tv och skrivbordet och in med en byrå, jadå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0