Söndag

Hej och hå. Nu är jag hemma igen. Har varit hemma ett tag. Har suttit och ätit semlor med familjen eller nja jag har inte ätit semla jag åt kladdkaka haha, semlor är det äckligaste som finns.
Matchen gick väl si sådär. Förlorade med 5 bollar. Vi spelade inte dåligt men vi var nog inte på hugget riktigt. Sega och trötta i kroppen efter bussresan.
Imorgon börjar apun och det börjar kännas nu. Jag är inte jättenervös än men jag kommer bli. Jag är nog mer orolig hah. Jag tycker inte om apu men denna gången kanske det blir bättre.

Nu ska jag kolla nästa vecka av solsidan. Så jävla bäääst!
här är lite bilder sen veckan :)





Underbar blåsa



Här är bilder på Nina och Sabina som skulle prova lite kläder ur min garderob, och sen gick dom en modevisning för mig som jag har på video haha så söta. Synd bara att jag inte vet hur man lägger upp videosar här












Kommentarer
Postat av: maliiiiin

haha naww så söta!

2011-03-06 @ 21:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0