trötter

Låg nere i soffan och kolla på lets dance med mamma. Frank mot Jessica. Andersson mot Andersson. Blondin mot blodin. Trollhättan mot Trollhättan. Jag hade inte någon favorit. Men ganska häftigt att min handledare känner Frank. Han har visat mig massa bilder på dem två och typ när Frank stog med sin snygge bil mitt i Teckomatorp med en massa ungar, haha. Men ja sen somna jag plötsligt. Gud vad trött jag är. Men varför är det alltid så att man är så satans trött på fredagskvällen sen på vardagskvällarna är man hur pigg som helst och kan inte somna? sjukt jobbigt.

Har fått hem lite nya saker från Ikea. Men vill ha ett skoställ! Ska åka iväg imorgon och kolla vidare :)

Hörs!


Hej mongobild!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0