Underbar dag!

Jag har haft en lugn dag idag. Har haft lite gympa med småttingar sen hade vi en lång lunch sen kl 12 höll jag min lektion sen slutade vi 12.50. Så himla gött! Och det gick bra att hålla lektionen förutom att det dom spelar kallar inte jag handboll. Men dem var snälla och gjorde det jag sa så allt gick bra. Jag började visa planen och positionerna som jag hade på ett papper sedan fick dem springa runt och studsa lite för att komma igång. Sedan körde vi passningar och två enkla finter sen spela dem resten.

Så nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra :) Ta en tupplur kanske?


Bild från laget.se
Jag ska inte klaga, jag dansar ju balett när jag spelar handboll så.
Haha döör vad är detta för bild?

Ha en fin dag!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0