1 dag kvar

wiho, imorgon smäller det. Fast vill inte.. eller jo jag vill men 1. Vad ska jag göra efter? 2. Synd att vi inte tar samma vecka som dem andra skolorna, jag menar det är över två veckors mellanrum om vi räknar till friskolorna. Jag vill ta samma vecka som alla andra :( haha mesig jag är men nä ska inte gnälla, ska blir skit skoj imorgon.

Idag har det varit mycket fix här hemma. Sen har jag varit hos johanna och fixat med låtarna som vi ska ha i bilen. Har dunkat musiken inne i fredriks rum och nu har jag huvudvärk, lyckat. Jaja, sen stack vi in till Lund och kolla polhems bal. Jag dööör så fina och jag vill bara göra det igen men nej denna gången är det deras tur. Tog en del bilder, inte jättemånga men det räcker. Dock kan jag inte lägga in dem på min dator eftersom jag inte vet vad det är för fel på min dator men dem har kommit in på facebook genom pappas dator, så kika in där. ( haha gud vad många dator det blev där).

Nu ska jag plocka undan lite på mitt rum sen duschen och sen ska jag lägga mig i min goa säng. Sov på soffan inatt eftersom jag inte ville ha massa spraylukt på min kudde. Fick ju typ 1 liter spray i håret igår. 

 


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0