hej hopp gummi.........

Äntligen fredag. sköööönt. En vecka kvar i skolan nice, nice, nice, NICE! Tänk att vi snart springer ut!

Min dag har varit bra. Nu är jag äntligen klar med samhällen.
Nu i helgen ska jag bara ta det lugnt. Har sovit dåligt dem senaste nätterna så ska sova ut ordentligt i helgen.

Tänkte visa er Johannas prag bilder, dem är bättre än mina.
here you go.



Kastrup, krääng

Stan

Middag


Party all night long


marknaden










söt


Fin kusin man har, ja!


två långa flickor. Och nanna fuskar ;)



fem vånings

trötta efter mycket dans

shopping



Jag en kväll

Jag och johanna sprang runt i 30 min för att hitta en spårvagn men sen gav vi upp.











Sista kvällen satt vi på en bar och kolla hockeyfinalen

Så tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0