Kom i luckan

Okej jag har inte fått något vettigt gjort än, eller jo jag städa ju rummet imorse men sen fastna jag vid datorn. Eller vid datorerna. Har nämligen fått en av pappa, eller fått och fått. Den låg och damma så vafan om ingen använder den kan lika bra jag använda den och ha alla mina bilder där och typ redigera och sånt skit. Men den är lite klurig för det är inte windows och allt står på engelska, haha lyckat! Men ja det går fan :)
Sen gjorde jag världens godaste smoothie efter prags då. Mummmma!

Här kommer lite bilder från helgen:


Fin fiskbensfläta



Fint väder






Typ svingod mat!


Pappa är en datornörd




Banan, kiwi, hallon och apelsinjuice = Mmm




Nu måste jag plugga, haaj!


Kommentarer
Postat av: häänsy

Nämen!! Vem ligger där i din säng?? Jo, häänsyy! Hihu

2011-05-23 @ 19:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0