Min dag igår

Hej hopp.
Tänkte berätta om min dag igår. När jag vaknar så är ingen hemma. Så morgonen var väl inget speciellt. Sen kommer mamma hem med 19 rosor haha. Jag har ju fått min tv som tidig födelsedagspresent. Jag ska inte klaga heller för jag fick ju hela Pragresan med så är nöjd ändå. Senare kör vi till revinge. Min mormors gamla hus. Eller sommarställe kan man säga. Min morbror har det nu. Satan vad längesen jag var där. Jag började tänka tillbaka när vi var små och sprang runt där. (Ni ska få se bilder på stället). Iallafall vi tog massa ris till flaket och sedan fika vi. Fick fler rosor och pengar, aldrig fel!
Ja sen var det hem äta kinamat, kladdkaka och massa gottis.
Kan säga att när mamma och pappa var borta på morgonen så köpte dem en ny tv, Med inbyggd dator eller internet eller hur säger man? Kan fan inte sånt haha. Så nu kan jag sitta inne på facebook där, gillas! haha

Idag ska jag in till Lund. Träffa några kompisar och lira lite hutteboll sen ikväll måste jag pyssla om mig lite tills imorgon. BAL!

Ha en bra dag!

yeah!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0