ny vecka nya möjligheter

Känner på mig att veckan kommer bli bra. Studentmössan kom hem idag och fy satan vad nära det är nu. Det gäller att njuta sista tiden.
Nu ikväll har jag kollat sista och avgörande matchen i damhandbollen. Lugi-Eslöv. Fy faaaan vilken match säger jag bara. Och en extra applåd till Maria Adler som var grym under hela matchen men tyvärr räckte det inte till för hennes Lugi (förlust med en boll). Synd eftersom jag höll på dem men ett riktigt bonnalag är inte helt fel det heller ;)
Efter det stack jag pappsen och sabina till max och jag kan inte mer än att skratta åt pappa hahha du är sjuk!!

Nu ska jag duscha sen sova. Är ledig från skolan imorgon men ska ändå dit och fixa med flak och sånt. Fast ska upp lite tidigare för jag ska nog hälsa på mina favoriter på olympia :)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0