Dagen igår

Jag försökte att få upp ett inlägg igår men mobilen klydda som vanligt.

Igår spelade vi match mot Åstorp och lyckades vinna. Är inte alls nöjd med min egen insats, så jag mådde skit efteråt som vanligt. Det spelar ingen roll om jag gör 8 mål en match, jag är inte nöjd ändå. Om vi inte hade vunnit hade jag nog tagit på mig det.
En deppig tjej åkte med sin sjuka mamma till centan. Tror hon märkte att jag var ledsen och besviken så jag fick faktiskt med mig två stickade tröjor hem (visar senare). Borde egentligen inte ha dem men men.

Vi köpte med oss kinamat hem, satte oss i soffan och kolla tv. Vi båda somnade tidigt i soffan igår.

image description 
Shoppingklädd haha
image description
vet inte om det syns men fick en smäll på matchen igår. Hade turen att det inte blev en golfboll denna gången. Kan inte röra ögonbrynet för då skriker jag.
image description
trött tjej
image description
Tände morfars fina ljusstake för honom och farfar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0