Det känns som att jag är 100 år

Det är helt sjukt vad tiden går fort. Fredag igen och nästa vecka har jag hört att det är första advent? Stämmer verkligen detta? Tror jag måste kolla upp det. Om en månad är jag väl 100 år också, nä fy!

Har varit dålig på att skriva men har inte haft tid. Mitt liv är så tråkigt att läsa om, tror ni kan mitt liv utantill men vi tar det igen, jobb, körskola och träning. Självklart försöker jag hitta lite hål till vännerna på helgen.

Idag fick jag ledigt från jobb så jag har varit på körskolan sedan kl 8 imorse. Körde och gjorde teori som gick väldigt bra. Nu sitter jag här och kollar på vem kan slå filip och fredrik (måste ses!!!) och funderar på att ta en tupplur. Fick nämligen ett sms av min tränare precis om att jag ska hoppa in och spela ikväll, en b- lags match mot helsingborg. Så det gäller att jag är utvilad till dess så jag kan kötta. Efter det ska jag umgås med vänner och spela lite spel hehe.
Imorgon blir det match igen! Har ju haft uppehåll nu så ska bli skönt att matcherna kommer igång igen :)

Hoppas ni får en trevlig helg!


Jag och mina fina töser i Kreta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0