Helg, underbart!

hej på er!

Hoppas ni mår bra. Jag är riktigt trött idag faktiskt. Gick upp halv sex och somnade vid fyra inatt. Igår efter jobbet åkte jag till Eslöv. Skulle plugga teori men blev inte så mycket med det. Istället tog jag och malin några drinkar och ja... det gick som det gick haha. Hur mår du idag malin? ;)
Ska försöka lägga upp lite bilder om bloggappen vill fungera, och om malin tillåter mig ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan måste jag fixa mig. Ikväll åker vi in till malmö. Ska käka på restaurang och sedan ska vi kolla Robert Gustafsson!!!!


Kommentarer
Postat av: molle

aldrig mått bättre ;)

2011-11-12 @ 21:15:00
URL: http://malinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0