Söndag

Jag vakna upp tidigt idag, skönt faktiskt, trodde nämligen att kl var 12 när jag vakna men den var bara halv 10. Ingen idé att försöka somna om eftersom jag har svårt för det när jag väl har vaknat så satte på tvn och låg en timma och kolla. Sedan satte jag igång att städa rummet. Gött att ha det klart nu och slipper tänka på det. Jag har även hunnit med att tvätta mina jobbkläder och nu kollar jag handboll och lagar gulaschsoppa samtidigt, fy satan vad gott det kommer bli ;)

Senare ikväll kommer jag och mamma ta en sväng med bilen. Hon vill provköra vår nya bil och jag kommer övningsköra också. Sen blir det bara mys framför time out och Robert Gustafsson tre trappor :)

Imorgon ska man upp tidigt så blir hopp i säng tidigt ikväll.




Jag just nu haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0