Tråkiga November

Jag vill inte ha mörker. Jag vill inte ha kyla. Jag vill bara ha sol & värme. Saknar kreta som fan.

Jag är helt söndersliten. Orkar inte göra något alls efter jobbet, är dock tvungen att palla mig till träningrna ändå. Det känns som jag tränar dygnet runt. Okej nu ska inte ta i men på jobbet gör vi tunga lyft hela tiden. Allt det man packa väger tooooon. Det värsta är att ryggen får ta alla smällar. Jag vet att man ska böja på knäna med rak rygg men ärligt, vem fan gör det egentligen? Ingen... Tycker det gör mer ont faktiskt, men jag är väll klen, dåligt tränad i ryggen helt enkelt.
Nu är jag så trött att jag somnar snart. Hoppades på att vi hade tidig träning idag så man kunde komma i säng i en hyfsat bra tid men jag hade tydligen jävligt fel.
Två dagar kvar sen kan jag vila!!!

image description
image description
image description
image description
Ett fisk spa nu för mina ömma fötter hade inte varit helt fel!

Vi hörs när jag kan och orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0