Ett stycke lissen tös

Sitter i sängen nyduschad. Tränade med halsont idag men tog inte i. Träningarna hela denna veckan har varit tråkiga. Har inte varit svettig alls, har typ inte orkat ta i för kroppen säger ifrån. I helgen blir det bara två matcher som tur är och en lång bussresa på söndag.

Angående rubriken... Ja grejen är att jag hade tänkt överraska sabina eftersom hon fyllde år förra veckan så jag och johanna hade värsta grejen på gång som sket sig. Så himla tråkigt. Vet att hon hade blivit så glad. Men jag firar henne här hemma imorgon med våfflor och annat gott som hon gillar :)
Den andra grejen är att plåtningen sket sig idag så vi ska boka ny tid. Ser verkligen fram emot detta. Ska bli skitroligt ju! Behöver lite fina bilder!
Faaast jag är också glad för jag klarade prov på körskolan fem gånger! Ojojoj inte ofta. Jag är på gång!!!

Imorgon händer det inte mycket på dagen. Städa?


Bjuder på en bild på oss tre snodd från johannas blogg ;) Hej ditt spöööge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0