Glad tjej!

Kom nyss in genom dörren genomvåt som min mamma brukar säga. Roligt att jag stack från körskolan precis när regnet börja ösa ner, typiskt. Gick iallfall helt okej idag. Satt och stirra in i den skärmen i över fyra timmar men det går bättre och bättre för varje gång men det är så jäkla svårt nu. Kämpa kämpa.

Snart ska jag och min bror laga spaghetti och köttfärssås och efter det ska jag börja tagga till match. Lite svårt när man har ont i magen och är helt seg i huet men det ska nog gå. Seriepremiär på hallen kl 19.15. Kom och heja fram di oranga! Möter Malmö HK.

Ha det fint så hörs vi! :)



Jag på körskolan

Kommentarer
Postat av: -

du borde köpa våra kak- och godislådor! :)

dock kommer de först i november, men den som väntar på något gott ;)

2011-10-07 @ 07:36:47
URL: http://hannaviktoriaharle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0