Söndag kväll

Sitter och kollar tv med ansiktsmask. Ska snart hoppa in i duschen och sedan väntar en god middag. Rummet är städat och fint så nu mår jag bra. Ska bara ligga i sängen och slappa innan jag ska sova. Inte alls sugen på att jobba imorgon, har ju inte riktigt kommit in i det än men jag får iaf pengar.

Måste bara säga att jag älskar den personen som kom på att man ska ställa tillbaka klockan när det är vintertid. Fan vad nice att man får sova en timme längre nu.

Nä nu ska jag kila. Vi hörs mer imorgon :)

image description
image description
image description
image description
När jag städa så tänkte jag att det var lika bra att byta foton i ramarna som hänger på väggarna. Lite från studenten och bal m.m. Passa också på att kasta ner mina sommarklänningar från klädstången ner i byrån. Nu hänger det massa stickade mysiga plagg där istället. Gillas!


Kommentarer
Postat av: hondendära

jag älskar din bilder. du är snygg

2011-10-30 @ 23:16:30
URL: http://hannaviktoriaharle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0