Tankarna snurrar runt i mitt huvud

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Jag är osäker, osäker på allt. Jag vet inte vad jag vill längre.

En sak är säker och det är att handbollen suger just nu. Jag är inte motiverad alls och jag känner bara all press jag har på mig. Jag tycker inte det är kul längre. Det är inte okej att komma hem efter en match och nästan böla. Det bästa med handbollen är allt umgänge. Jag tycker det är mycket roligare att träna än att spela match och har tyckt det länge.
Nu är min fråga, vad fan ska jag göra? Jag vill liksom spela för att det är kul. Jag älskar ju handboll men just nu hatar jag det. Jag blir helt deppig av det. Jag vill röra på mig. Röra på mig med boll, inte gå ut och springa och inte sticka till något jävla gym!
Jag ska ta mig en funderare.

Ska hoppa in i duschen och sen lägger jag mig i sängen och tröstäter och hoppas på att huvudvärken försvinner också...

Blir trött på detta skitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0