Trött tjej med huvudvärk

Här sitter jag i soffan och känner mig nästan yr och illamående. Känner mig trött, riktigt trött och har ont i huvudet. Hoppas det försvinner tills imorgon.
Matchen idag gick helt okej. Vi ledde dem första minutrarna sen blev vi trötta och började tappa. Tillslut gör dem mål efter mål och vinner. Men ska inte klaga eftersom dem har med sig rutinerade spelare från elitserien. Men nästa gång tar vi dem.
Dum som jag är så erbjuder jag mig att hoppa in på matchen imorgon mot Eslöv igen men spelar i Eslöv denna gången. Kände att jag skulle ställa upp för laget eftersom vi saknar spelare men nu känner jag bara blöööö. Helt död ju. Tydligen älskar man handboll så mycket eftersom man bara har en dag ledigt under hela denna veckan, resten är bara handboll handboll handboll, galet!

Till något annat nu. Jag har försökt lägga upp bilderna på smyckena från stylebytyra men det går inte. Blogg appen vill inte som jag vill, men hoppas det löser sig.

Nu ska jag bara lägga mig ner i soffan, kolla på fångarna på fortet och äta mig tjock på godis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0