1 vecka kvaaar!

hahaha jag måste börja med att berätta om mina drömmar jag hade inatt!
Den första var att Måns Zelmerlöw kysste mig. Sedan sprang han runt i trädgården för dem skulle spela in allsång på skansen här hahaha jag dör! Så jag sprang runt i hela huset för att kolla. Så ringer jag Johanna och berättar allt och hon blev helt till sig haha.
Och den andra var att vi skulle åka till kreta och när vi sitter på kastrup och väntar på flyget så skriker jag: neeeeej. Jag hade glömt min bikini så vi springer runt som galningar i alla butiker på kastrup för att jag ska kunna köpa en. Ja herregud, hoppas fan inte det händer om en vecka!

Nu ska jag ta något att äta och sedan fixa mig för att åka in till körskolan. Ikväll blir det match i Arenan i Lund!

Bara för det lägger jag upp en bild på honom haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0