Min tisdag

Ställde klockan på 05.30 snooza till 06.00, gick upp och fixa mig sen tog jag tåget till Lund. Skulle till körskolan. Nu är äntligen halkan bokad, skönt! Gick snabbt in på Åhlens och köpte lite saker till resan innan jag tog tåget hem.
Nu håller jag på att tvätta kläder som jag ska ha med mig och börjat packa ner så smått. Har onödigt mycket kläder med mig. Flera klänningar. Frågan är när fasiken jag ska hinna använda dem! Jaja tur att det inte väger så mycket annars hade jag fått övervikt för längesen. Fan tänk så får jag övervikt?

Medans jag väntar på tvätten sitter jag i soffan och kollar vänner. Senare ikväll är det match på hallen som gäller. Vi spelar mot Lugi. Undra hur detta går för jag är helt slut i kroppen.
Nu ska jag vila ögonen lite.
Ha en fortsatt bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0